Case
Haal er méér uit met Slimpie
Campagne voor Slimpie
Hé Slimpie!
Van limonadetoren tot grappenmakers.
In de campagne "Haal er méér uit met Slimpie" spreken we elke Slimpie aan op een eigenwijze manier. Op kinderfeestjes, tijdens het sporten. Slimpie is er voor elk kleurrijk moment.
De limonade doelgroep
De campagne bestaat uit 4 commercials en 1 brandfilm en is volledig online ingezet op de Social kanalen van Slimpie, Facebook, Instagram, TikTok en YouTube. Want de limonade doelgroep die zit echt overal!
De missie van een vader
Uit familie is Slimpie dan ook ontstaan. Een diabetische jongen die graag limonade wilde drinken, net als de rest van zijn leeftijdsgenoten, maar traditionele siropen zaten tjokvol suiker.
Zijn vader had een missie: zijn zoon moest ook zorgeloos van limonade kunnen genieten. Tijdens een vakantie in Denemarken werd de heilige graal ontdekt door pa, want daar vond hij een limonade die het makkelijk kon opnemen tegen de bekende merken thuis… En compleet suikervrij!